משרדים במודיעין למכירה

שומרון.com - אתר הנדל"ן > משרדים במודיעין למכירה

משרדים במודיעין למכירה For Sale

החל מ 7600 ש"ח למטר
מגדלי פלטיניום מודיעין.ישראל

 מחיר: החל מ-7600 ש"ח למ"ר משרדים

פרויקט רביעיית פלטינום במודיעין מבית קבוצת נבון גילרון מציע למשקיעים ולרוכשי נדל"ן להשקיע בנכס מסחרי במתחם עסקים חדש באזור הפארק הטכנולוגי בעיר מודיעין

 

מידע אודות הפרויקט: רביעיית פלטינום מתחם מסחר ועסקים חדיש ומודרני שצפוי להיבנות במרכז הפארק הטכנולוגי בעיר מודיעין. המתחם ישתרע על פני שטח של למעלה מ-14 דונם ועליהם 4 בניינים בעיצוב ייחודי, כאשר בכל אחד מהבניינים תהיינה 3 קומות של משרדים וקומת מסחר מתחת להן. במתחם ייבנה חניון תת קרקעי מתקדם, כמו גם חניון עילי.

מיקום פרויקט רביעיית פלטינום של נבון גילרון במודיעין הוא בסמוך לדרכי הגישה המרכזיות אל העיר ומחוצה לה, ביניהן: כביש 443, כביש 1 וכביש 6. המשרדים שייבנו במתחם תוכננו תוך בהקפדה יתרה על נוחות וחדשנות, אשר יוצרות סביבת עבודה אופטימלית.

כחלק מהיותו פרויקט נדל"ן מסחרי, השקעה במתחם רביעיית פלטינום במודיעין עשויה להניב תשואה הגבוהה בהרבה מזו שבהשקעות נדל"ן למגורים: 8%-10% לעומת 3%-4%. יתרון בולט נוסף של השקעה בנדל"ן מסחרי היא יציבות השוכרים, אשר בממוצע מתחלפים לעיתים רחוקות יותר מאשר בנדל"ן למגורים. לפרויקט יש היתר בנייה, הוא כבר נמצא בשיווק ויש קבלן מבצע.

הון עצמי דרוש להשקעה בפרויקט: החל מ-300,000 ש"ח.

למה כדאי להשקיע בפרויקט הנדל"ן המסחרי של נבון גילרון במודיעין?

מודיעין של השנים האחרונות נמצאת במגמת התרחבות וגידול בכל הנוגע לתהליכי בנייה ופיתוח. חברת נבון גילרון החלה לשווק את פרויקט 'רביעיית פלטינום' לפני מספר שבועות ונכון לרגע כתיבת שורות אלה יותר מ-30% מהמשרדים כבר נמכרו, רובם למשקיעים. נתון אשר מעיד על ביקוש גבוה.

שתף:

מחיר:  החל מ 7600 ש"ח למטר

אזור:   

סוג:  נדל"ן -מכירה

חדרי שינה: 

מקלחות: 

מחסנים: 

סטטוס:  For Sale

שתף:

יצירת קשר עם סוכן

שלח הודעה

נכסים קשורים

חיפוש נכסים
רדיוס: 50 Km

FEATURED PROPERTIES